Διαχείριση Παραπόνων
Στην Intrum Hellas Α.Ε.Δ.Α.Δ.Π., θα διαχειριστούμε τα παράπονά σας επιδεικνύοντας ακεραιότητα και υψηλό επαγγελματισμό.
Εδώ θα δείτε πως μπορείτε να υποβάλλετε παράπονο και πως δεσμευόμαστε να το διαχειριστούμε
Τί νοείται παράπονο;
Ως παράπονο νοείται η δήλωση δυσαρέσκειας απευθυνόμενη στην Intrum Hellas (η αλλιώς, αναφερόμενη η "Εταιρεία») για τον τρόπο/ χρόνο παροχής ή την παράλειψη παροχής υπηρεσιών από την ίδια την Εταιρεία ή τυχόν 3ους στους οποίους έχει αναθέσει να παρέχουν, για λογαριασμό της, συγκεκριμένες υπηρεσίες. Η δυσαρέσκεια συνήθως συνδέεται με βλαπτική συνέπεια (ζημία), με την επιφύλαξη τυχόν διαφορετικών διατάξεων που ισχύουν στην κείμενη νομοθεσία.
Η διαχείριση παραπόνων δεν εκτείνεται σε αιτήματα όπως ενδεικτικά κι όχι περιοριστικά, για την αναθεώρηση όρων ρύθμισης, για τη χορήγηση εγγράφων, για αναστολή πλειστηριασμού ή διευκρινίσεις επί του πλάνου καταβολών κλπ.
Πως μπορώ να υποβάλλω παράπονο προς την Intrum Hellas Α.Ε.Δ.Α.Δ.Π;
Σημείωση: Ειδικά για πελάτες με δάνεια/ πιστώσεις κυριότητος της Τράπεζας Πειραιώς ή της εταιρείας Ειδικού Σκοπού με την επωνυμία «PIRAEUS SNF DAC» για τα οποία η διαχείριση έχει ανατεθεί στην Intrum Hellas, υπάρχει επιπλέον, η δυνατότητα υποβολής παραπόνων και μέσω του δικτύου των καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς.
Ποιες είναι οι υποχρεώσεις της Intrum Hellas Α.Ε.Δ.Α.Δ.Π. με την παραλαβή του παραπόνου μου;
Στην Intrum Hellas αντιμετωπίζουμε όλους τους πελάτες ισότιμα, με διαφανείς διαδικασίες και φροντίζουμε να βρούμε λύση στα θέματα που θέτουν υπόψη μας μέσω των παραπόνων, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες συνθήκες που ισχύουν ανά περίπτωση.
Η Υπηρεσία Διαχείρισης Παραπόνων αναλύει, σε διαρκή βάση, τα παράπονα/ καταγγελίες που λαμβάνει και διαχειρίζεται με στόχο την ανάδειξη τυχόν λειτουργικών «κενών» π.χ. συστημικές αδυναμίες, έλλειψη διαδικασιών/ εντύπων κλπ. που ελλοχεύουν νομικό και λειτουργικό κίνδυνο για την Εταιρεία. Ανάλογα με τα ευρήματα, εισηγείται κατάλληλα διορθωτικά μέτρα με στόχο τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών της Εταιρείας και επαγωγικώς, και της δικής σας εμπειρία στο πλαίσιο της συναλλακτικής σας σχέσης με την Intrum Hellas.
Έχω εναλλακτικές οδούς σε περίπτωση μη ικανοποίησης από την ανταπόκριση της Intrum Hellas Α.Ε.Δ.Α.Δ.Π. σε υποβληθέν παράπονό μου;
Αν δεν ικανοποιείστε από την απάντησή μας κι επιθυμείτε κλιμάκωση, μπορείτε να απευθυνθείτε στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή ή σε άλλο Φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών («ΕΕΔ») από τη λίστα που τηρεί και δημοσιεύει στην ιστοσελίδα της η Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή.