Στάδια ΔΕΚ, Έντυπα & Σημεία Επικοινωνίας
Εδώ θα βρείτε πληροφορίες για τα επιμέρους στάδια της ΔΕΚ, συναφή έντυπα και Ειδικά Σημεία Επικοινωνίας
Τί προβλέπει η Δ.Ε.Κ.;
Η Δ.Ε.Κ. προβλέπει τα εξής πέντε (5) στάδια:
Στάδιο 1:
Επικοινωνία με δανειολήπτη (1η ειδοποίηση – πρόσκληση)
Στάδιο 2:
Συγκέντρωση οικονομικών & περιουσιακών στοιχείων μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr-ΕΨΠ), εφεξής αναφερόμενη ως «η Πλατφόρμα»
Οδηγίες για την αξιοποίηση του μηχανισμού του Κώδικα Δεοντολογίας θα βρείτε στο Ρύθμιση οφειλών μέσω του Κώδικα Δεοντολογίας – KEYD site ενώ στη σελίδα Οδηγός-Χρήσης-Κώδικας-Δεοντολογίας-Αιτών-20-10-2023.pdf (keyd.gov.gr), διατίθεται πλέον αναλυτικός οδηγός με τα βήματα εισόδου/ καταχώρισης στοιχείων στην Πλατφόρμα.
Στάδιο 3:
Αξιολόγηση οικονομικών & περιουσιακών στοιχείων, όπως θα αντληθούν μέσω της Πλατφόρμας
Τονίζεται ότι σε περίπτωση δανειολήπτη που προσέλθει, ιδίαν πρωτοβουλία υποβάλλοντας τα οικονομικά και περιουσιακά του στοιχεία προς αξιολόγηση για την εύρεση λύσης, η Intrum Hellas θα τον εντάξει απευθείας στο Στάδιο 3 της Δ.Ε.Κ. εκτός και αν συντρέχει μια εκ των ως ανωτέρω περιπτώσεων που επιβάλλουν αναστολή των αντίστοιχων διαδικασιών.
Στάδιο 4:
Υποβολή προς το δανειολήπτη κατάλληλων προτάσεων λύσεων ρύθμισης ή οριστικής διευθέτησης των οφειλών του μέσω της Πλατφόρμας (gov.gr-ΕΨΠ)
Στάδιο 5:
Διαδικασία Εξέτασης Ενστάσεων (αφορά σε ενστάσεις από δανειολήπτες που έχουν χαρακτηριστεί ως «Μη Συνεργάσιμοι»)
Τα ως άνω στάδια και τυχόν προθεσμίες ανταπόκρισης τόσο από μέρους του δανειολήπτη όσο και από μέρους της Εταιρείας περιγράφονται αναλυτικά στο Ενημερωτικό Φυλλάδιο προς Δανειολήπτες με Οικονομικές Δυσχέρειες εδώ .
Επιπλέον, διατίθεται Έντυπο Υποβολής Ένστασης σε περίπτωση που δανειολήπτης ενίσταται στο χαρακτηρισμό τους ως Μη Συνεργάσιμος και αιτείται την αντίστοιχη αξιολόγηση από την Επιτροπή Ενστάσεων της Εταιρείας.
Ειδικά Σημεία Επικοινωνίας
Για οποιαδήποτε διευκρίνηση ή καθοδήγηση σχετικά με τη Δ.Ε.Κ. ή βοήθεια για την αξιολόγηση των προτεινόμενων λύσεων μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Ειδικότερα:
Α. Για οφειλές από δάνεια/ πιστώσεις της Τράπεζας Πειραιώς συμπερ. απαιτήσεων από άλλο πιστωτικό ίδρυμα του οποίου έχει καταστεί καθολική/ ειδική διάδοχος:
- Όλα τα καταστήματα του δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς
- Τηλεφωνική εξυπηρέτηση από Δευτέρα ως Παρασκευή 08.00 - 20.00 στο 18381
Β. Για οφειλές από δάνεια/ πιστώσεις με δικαιούχο οιαδήποτε Εταιρεία Ειδικού Σκοπού, ήτοι για απαιτήσεις από δάνεια/ πιστώσεις που χορηγήθηκαν, αρχικώς, από την Τράπεζα Πειραιώς ή άλλο πιστωτικό ίδρυμα κι έχουν μεταβιβαστεί σε Εταιρεία Ειδικού Σκοπού με την διαχείριση αυτών να έχει ανατεθεί στην Intrum Hellas:
- Στην ηλεκτρονική διεύθυνση CodeofConduct@gr.intrum.com
- Τηλέφωνο εξυπηρέτηση στο 2108622000
Επιπλέον, ως δανειολήπτης μπορείτε να λάβετε εξειδικευμένες υπηρεσίες ενημέρωσης και συμβουλευτικής συνδρομής από δημόσιους ή ιδιωτικούς φορείς. Σε ό,τι αφορά τους φορείς του Δημοσίου, μπορείτε να απευθυνθείτε στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Δανειοληπτών (Κ.Ε.Υ.Δ.) ή στο Γραφείο Εξυπηρέτησης Δανειοληπτών (Γ.Ε.Υ.Δ.) της περιφέρειας της μόνιμης κατοικίας σας ενώ επιπρόσθετα, αν έχετε εισόδημα από ελεύθερο επάγγελμα/ επιχειρηματική δραστηριότητα, μπορείτε, επίσης, να απευθυνθείτε στο οικείο Επαγγελματικό Επιμελητήριο ή Επαγγελματικό Σύλλογο ή Ινστιτούτο Θεσμικών Κοινωνικών Εταίρων προκειμένου να σας συνδράμουν με δωρεάν εξειδικευμένες υπηρεσίες συμβούλου επιχειρήσεων.